Zorane, nije to nekultura, to je kršenje saobraćajnih propisa!!!
Dakle, ako se neko zaustavi da bi propustio pešaka na pešačkom prelazu, niti jedan vozač u paralelnim trakama NE SME da prođe, mora da se zaustavi i on (i ukoliko je hteo da ne propusti pešaka - što nije kažnjivo, ali je stočarski, ovog puta je upravo počinio i opasan saobraćajni prekršaj!)
Ali policija nam je prezauzeta duvanjem u prazan dreger i drkanjem za pojaseve i prekoračenje brzine za 2-5km/h (za brzine veće od 140km/h u sred grada ne prave problem!)
Odrastao sam na uglu nekadašnje Koruške ulice i Bulevara AVNOJ-a, današnjih Kola srpskih sestara i Bulevara cara Lazara, u blizini ovog pešačkog prelaza. On je oduvek bio problematičan, čak i dok bulevar na tom delu nije imao odvojene kolovozne trake, i dosta pre tih dođoša a i tatinih sinova u džipovima. Čak i u ta vremena su se ovde, par puta godišnje dešavale nesreće - ponekad i sa smrtnim ishodom.
Naravno danas je situacija dosta gora, a krivice ima na svim stranama.
Krivi su kako vozači tako i pešaci - jer ZOBS propisuje ponašanje i jednih i drugih, a i jedni i drugi ga podjednako krše. Ne pomaže ni to što je ukinuto saobraćajno vaspitanje u školama.
Definitivno su krivi i gradski saobraćajni stručnjaci - jer što-šta bi se moglo uraditi da se umanji ovaj problem: kontejneri i bilbordi nagurani pred pešački, neadekvatna rasveta, žbunje i drveće posađeno na pešačko ostrvo na samom prelazu, vozila parkirana u traci za skretanje ispred pekare Evropa i uopšte haos sa raskrsnici bulevara cara Lazara i cara Dušana, neusaglašen "zeleni talas" zbog kojeg vozači ovde dodaju gas umesto da usporavaju itd.
@Zanovetalo - "činjenica" se tako zove nakon što je dokazana prihvaćenom naučnom metodom. Odsustvo takve metode, odnosno tok zaključivanja koji prati isključivo fašističke i arijevske principe, ne proizvodi nikakve činjenice. Sa jedne strane, mogao bih da se složim sa vama i dam svoj glas da se Novi Sad odcepi od ostatka Vojvodine i Srbije i postane država sa ustavom koji zabranjuje stanovnicima vojvođanskih sela ili sela iz ostatka Srbije da ga naseljavaju jer su tamošnji stanovnici niža bića od nas velikih novosađana. Sa druge strane međutim, to ipak ne mogu da uradim već mogu jedino da vam predložim što hitnije lečenje jer ste vi mentalno poremećeno lice kojem se priviđaju nepostojeći "dođoši" u svakome ko mu nije po volji ili mu na bilo koji način protivreči, sebe smatra uzvišenom rasom i širi fašističku propagandu deleći i vrednujući građane prema njihovom poreklu. Lečite se, molim vas.
Nije zabadava politika svugde u svetu da se ne postavljaju pesacki prelazi bez semafora, zasto?, jer je neko rekao pesacima da imaju prednost a oni to zamislili da mogu da prelecu ko muve bez glave!!!!!
Pesak MORA pogledat levo i desno i utvrditi da je siguno da predje, vozac mora stati ako spazi pesaka, ali pesak ne moze ocekivat da ga neko opazi ako je vani kisa+mrak+objekat pored puta koji zaklanja pogled!
Takodje masa pesackih prelaza je jako lose obelezeno, a da bude,o iskreni NIKO ne prati sve znake na drumu, pa ja prvi (jer je i nemoguce pratiti znake i pazit na saobracaj!)!
@G nije to stvar nauke vec pukog iskustva sa vama dodjosima. Cinjenica je da neko ko je pola zivota vozio po gudurama i jedino o cemu je morao da misli su bile koze ne moze bas da razmislja o tome da treba da stane pesaku na pesackom prelazu.
I onda mnogi kažu kako smo mi roditelji istripovani jer ne puštamo decu da idu sami u školu, na trening i kako smo kao mi išli Pa prosto pre nije postojao ovaj divlji zapad, najviše me nerviraju ono jedan ti stane a ovaj u drugoj koloni proleti
@Zoran - možete li molim vas da ukažete gde može da se prezume istraživanje na koje se pozivate, a koje je dokazalo brojke koje ste pomenuli za "šofere koji su se doselili sa sela i raznih krajolika" dok istovremeno izgleda nikako nije istraživalo šofere koji se nisu doselili - najviše sam zainteresovan za naučnu metodu određivanja porekla vozača bez identifikacije. Hvala.
Da sam na mestu "Aleksandar gradnje" ukonio bih reklamni pano ispred pešačkog prelaza koji blokira pregled vozačima koji inače tu jurcaju na zeleno, dok deca prelaze ka školi.
Ti bi se slobodno mogla staviti kamera da snima mnogobrojne udare vozila po pešacima,
jer su veoma česti. Za sada gradski komitet za saobraćaj zainteresovan je jedino za vođenje statistike o povređenim.
Kultura sofera koji su se doselili sa sela i raznih krajolika dokazuje da od 10 auta niti 1 ne staje na pesackom da od 100 auta samo 4 stanu.
Sad ovaj moment sam se vratio iz grada i gledao: Prolete pazi prolete iako njima logika ne radi da kad vide da ja stanem na desnoj traci na pesackom da im mali mozak radi shvatili bi da treba da stanu da sam stao nekome da predje. Zalosno zalosno koja nekultura.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Devojčicu udario auto na pešačkom prelazu na Limanu IV
Novi Sad
•03.05.2016.
•14:05 > 15:00
Komentari 10
ns ja
Dakle, ako se neko zaustavi da bi propustio pešaka na pešačkom prelazu, niti jedan vozač u paralelnim trakama NE SME da prođe, mora da se zaustavi i on (i ukoliko je hteo da ne propusti pešaka - što nije kažnjivo, ali je stočarski, ovog puta je upravo počinio i opasan saobraćajni prekršaj!)
Ali policija nam je prezauzeta duvanjem u prazan dreger i drkanjem za pojaseve i prekoračenje brzine za 2-5km/h (za brzine veće od 140km/h u sred grada ne prave problem!)
ns ja
NS_BOB
Naravno danas je situacija dosta gora, a krivice ima na svim stranama.
Krivi su kako vozači tako i pešaci - jer ZOBS propisuje ponašanje i jednih i drugih, a i jedni i drugi ga podjednako krše. Ne pomaže ni to što je ukinuto saobraćajno vaspitanje u školama.
Definitivno su krivi i gradski saobraćajni stručnjaci - jer što-šta bi se moglo uraditi da se umanji ovaj problem: kontejneri i bilbordi nagurani pred pešački, neadekvatna rasveta, žbunje i drveće posađeno na pešačko ostrvo na samom prelazu, vozila parkirana u traci za skretanje ispred pekare Evropa i uopšte haos sa raskrsnici bulevara cara Lazara i cara Dušana, neusaglašen "zeleni talas" zbog kojeg vozači ovde dodaju gas umesto da usporavaju itd.
G
Rusofil_IQ0
Pesak MORA pogledat levo i desno i utvrditi da je siguno da predje, vozac mora stati ako spazi pesaka, ali pesak ne moze ocekivat da ga neko opazi ako je vani kisa+mrak+objekat pored puta koji zaklanja pogled!
Takodje masa pesackih prelaza je jako lose obelezeno, a da bude,o iskreni NIKO ne prati sve znake na drumu, pa ja prvi (jer je i nemoguce pratiti znake i pazit na saobracaj!)!
Zanovetalo
mama
G
O našoj pameti
Ti bi se slobodno mogla staviti kamera da snima mnogobrojne udare vozila po pešacima,
jer su veoma česti. Za sada gradski komitet za saobraćaj zainteresovan je jedino za vođenje statistike o povređenim.
Zoran
Sad ovaj moment sam se vratio iz grada i gledao: Prolete pazi prolete iako njima logika ne radi da kad vide da ja stanem na desnoj traci na pesackom da im mali mozak radi shvatili bi da treba da stanu da sam stao nekome da predje. Zalosno zalosno koja nekultura.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H